• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
NarimanE3D

مشکل در ریگ کردن مدل

6 ارسال در این موضوع قرار دارد

با سلام....
چندی پیش یکی از مدل هایcutscenes رو اوردم تبدیل کنم،همه مراحل کار به خوبی پیشرفت مشکلی هم نبود،همه اعضای بدن مدل توی مکس حرکت میکنن مشکلی هم ندارن.
اینم خود مدل توی مکس: 

برای دیدن لینک ها ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منتهی توی بازی این شکلی اسپاون میشه:

برای دیدن لینک ها ثبت نام کنید یا وارد شوید.

:|
لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوستان اگر از تبدیل اسکین چیز هایی میدونید لطفا کمک کنید. یه مدل دیگه هم تبدیل کردم همین طوری شد. :|

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منظورتون از تبدیل کردن چیه؟ شما فقط Geometry رو جایگزین میکنین؟باید اول این کار رو بکنید بعدش باید دوباره skin کنی در این صورت مشکلی نباید پیش بیاد. گفتین توی مکس کار میکنه ریگ به درستی؟شما یه چند تا cylinder ساده دور استخوان ها بکشین بهش یه تسکچرا بدین و اسکینش کنید حالا این مدل ساده رو روی بازی بریزید و ببینید که درست حرکت میکنن یا نه(حواست باشه موقع اسکین کردن پای راست اسکینش روی پای چپ تاثیری نداشته باشه توی مکس هم چک کن ببین رو هم اثر ندارن.)

پسند شده توسط MatinRh

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، CGlover گفته است :

منظورتون از تبدیل کردن چیه؟ شما فقط Geometry رو جایگزین میکنین؟باید اول این کار رو بکنید بعدش باید دوباره skin کنی در این صورت مشکلی نباید پیش بیاد. گفتین توی مکس کار میکنه ریگ به درستی؟شما یه چند تا cylinder ساده دور استخوان ها بکشین بهش یه تسکچرا بدین و اسکینش کنید حالا این مدل ساده رو روی بازی بریزید و ببینید که درست حرکت میکنن یا نه(حواست باشه موقع اسکین کردن پای راست اسکینش روی پای چپ تاثیری نداشته باشه توی مکس هم چک کن ببین رو هم اثر ندارن.)

مدل بله به درستی کار میکنه، منتهی هر مدل رو با kam's اسکریپت اکسپورت میکنم اینطوری میشه، یه مدل دیگه هم اوردم باز این شکلی شد اگر میشه دقیق بگید موقع اکسپورتش چه چیزایی باید فعال باشه.

ممنونم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید بعد از اسکپورت کردن مدل، مدل رو وارد مایا یا مکس میکنید.اگر اسکریپت گزینه هایی با اسم uv داشت تیکش رو بزنید حالا میاریمش تو نرم افزار خودمون مکس یا مایا و میبینیم برای مثال مدل کاملا روی استخون هایی ک خود اون اسکریپت اسکپورت کرده کار میکنه ولی موقع تبدیل اسکلت باید تغییر کنه در نتیجه چون استخون های ما برای این اسکین تعریف نشدن این مشکلات پیش میاد حالا شما باید با استفاده از آموزش های روی اینترنت دوباره مدل رو اسکین کنید به اسکلت جدید. 

برای دیدن لینک ها ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دقیقا کار اسکریپت رو نگفتین من با برداشت خودم توضیح دادم. 

پسند شده توسط NarimanE3D و MatinRh

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری